Welkom op ons reisblog

1 maart 2017

IMG_0138Welkom  op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!.

Zondag vertrekken wij voor onze avontuurlijke reis naar Marokko met de camper. Wij vinden het best spannend worden.... hebben wij alles goed geregeld...... hebben wij alles wel bij ons?... vrijdag  zaterdag gaan wij alles inladen... zo te zien wat er allemaal klaar staat wordt dat toch een moeilijk karwei,,, wordt vervolgd!

vandaag nog wat administratie wegwerken, inpakken en wegwezen....foto 2016 256  bijna is het zo ver.........                                           Morgen 28 februari 2017 gaan wij na een heerlijke ontspannen reis door Spanje naar ons verzamelpunt in Tarifa waar wij onze NKC reisgenoten zullen ontmoeten.   Wij hebben genoten van Spanje. Wat een heerlijk land. En wat een temperatuur, geweldig! Volgend jaar overwinteren ?    Dus morgen om 16.00 uur worden wij verwacht in Tarifa, briefing en gezamenlijk diner, wij hebben er zin in. Woensdag varen wij over van Tarifa naar Afrika. Wij informeren jullie daarover als wij weer internet hebben, groetjes B&B

1. Reislogger:
    15 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Bram:
    16 februari 2017
    Probeer mail
  3. Tiny Wapenaar:
    16 februari 2017
    Hoi Bram en Jobea,
    Wij wensen jullie een avontuurlijke en geweldige reis naar Marokko. En Bram kijk uit hoor je bent Jobea zo kwijt met haar blonde haren voor 50 kamelen Haha. Fijne weken.

Groetjes, Yme en Tiny
  4. Rob H.:
    20 februari 2017
    Goeie reis en hou ons op de hoogte. ook als Bea in een Harem verdwijnt terwijl jij in zo'n stinkende leerlooierij staat te zwoegen :-).
  5. Carla Groeneveld:
    21 februari 2017
    Hoi Bram en Jobea,
    Jobea, de ukulele toch niet vergeten? Je moet wel oefenen hoor. HAHA
    Geniet van jullie avontuurlijke tocht.
    Groetjes,
    Carla
  6. F Baron:
    22 februari 2017
    De eerste daagjes richting Marokko zitten er op! Heel veel plezier en doe voorzichtig, pas goed op elkaar! Liefs Frank en Els
  7. Voby:
    4 maart 2017
    Hoe is het in Marokko lekker weer zeker en heerlijk eten dat heb je al geprobeerd zeker liefs Kees en coby
  8. Paul en Annelies:
    2 april 2017
    We zijn benieuwd hoe de reis (tot nu toe) verlopen is. We hebben regelmatig op het reisblog gekeken, maar zien al enige tijd geen updates. Het is nu 2 april en hopelijk krijgen we gauw weer een teken van leven te zien. En wanneer zijn jullie terug in Vlaardingen? Dan komen we zo snel mogelijk horen hoe het geweest is. Groeten van Annelies en paul